Sjuk på valborg?!?! inte okey

Igår kväll var det kaos, mådde inte allt bra och min näsa rann som värsta niagrafallet. Igår så sa en klok man till mig att det är vanlig saltlösning i nässpray och eftersom jag varken använder nässpray eller är speciellt förtjust i det så tog jag lite vatten med salt i och snortade upp i näsan haha. Helt ärligt så funkade det faktiskt. Känns lite lättare att andas nu :D

Så var händer i kväll, det är ju trots allt valborg. En dum dag tycker jag. En anledning att dricka, "ja men det är ju trots allt valborg" Ganska dumt egentligen. Sup när fan du vil istl. Det lär ju vara en hel del poliser ute så man får hoppas på en relativt lugn kväll. Ska nog ta det lugnt med drickande då jag som sagt är lite förkyld. Fast har tagit en ipren nu på morgonen så jag hoppas det ger sig :)

Vad ska ni göra för skoj idag då?:) Som alla andra? supa? hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback