Dumpa honom!!

Sitter och kollar på en film som heter just det, dumpa honom. Handlar om tjejer och killar, problem om allt som hör kärleken till, saker som killar säger och vad de egentligen menar haha. Ganska så rolig faktiskt och man kan känna igen sig i en del situationer faktiskt. Är väldigt trött efter en heldag i gassande sol så lyckades sova nästan en timma förut och det gjorde mig liiite piggare faktiskt. imorgon fm åker syster hem och sen är jag själv igen. Ska plugga, träna kanske och sen tvätta på kvällen, en typisk söndag! wooopwooop

Btw kollade sista minuten resor förut på skoj och gissa vad jag hittade? En resa till grekland, rhodos två veckor för 600 spänn! fast då måste man åka imorgon, ahha asså om jag inte hade katterna, tenta och om jag hade pengar så hade jag LÄTT åkt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback