pepparkaka

Mitt mål, INNAN jag åker till aiya napa är att jag ska se ut som en pepparkaka för att sedan se ut som en afrikan när jag kommer hem igen ;)

Har solat vid stranden i några timmar idag, sen åkte jag hem och fortsatte sola. Vet att sololja inte är det bästa men man blir brun :P och svar ja, jag vet vad som händer, risk för hudcanser ökar... men sålänge man är försiktig och inte solar allt för länge så ska det nog inte vara några problem :)

Har läst lite i kurslitteraturen nu, ätit lite snabbmiddag, blodpudding och bacon haha riktig husmanskost där men orkade inte laga något avancerat plus att jag orkar heller inte gå till affärer så det fick bli det som jag hade hemma :)

Katterna springer runt och jagar insekter vilket jag tycker är ganska så jobbigt, speciellt getingar som kan sticka dem hmm... ingen flugsmälla har man heller :S

trevlig em och njut av solen :)! Imorgon kommer min älskade syster hit och vi ska sola bada plugga och ta igen förlorad tid :)!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback