Stressträning!

Jag och Chanakawaka bestämde oss för att träna nu på kvällen och eftersom chanka är en seg snigel så kom vi inte iväg först närmare sju och då hade vi en timme på oss innan gymmet stängde :p Men men blev ett sådär träningspass, inte nöjd. Kändes inte som att det tog ngt och det var för sent att gå ut och springa när jag kom hem så det får bli imorgon, träna på em och springa på kvällen! Börjar bli tröttare och tröttare tidigt på kvällarna nu och antar att det är bra, så slipper man sova bort hela dagarna som jag gjorde när jag var ung haha (1 vecka sen) men men imorgon jobb till halv 2 sen är jag ledig tills torsdag kl 15 då jag jobbar kväll. Wiiieee...

Sov gott turtudovor <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback