Ungar ungar...

Vilket liv dessa ung j**lar gör haha. Ungar över allt där jag bor som cyklar runt i full fart, bråkar med varandra, kallar varandra för "kärring" och "bög" var dagens ord och jag tycker det är så kul att sitta på min balkong och bara lyssna på dem. Jag har inget minne av att mina kompisar och jag betedde oss så mot varandra eller jag kanske har fel? Varför ska människor nu för tiden ha en sån jävla attityd? varför tror folk att man får mer respekt och blir mer älskad om man beter sig som skit?

Jag tror inte att ett sådans beteende håller i längden för man får alltid tillbaka det på ett eller annat sätt... Så man ska va snäll :)

magen kurrar som bara den och jag har tagit fram fläskkotletter som jag ska steka, tänkte göra en god sås med potatis till kanske. Får se hur det slutar :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback