Bomb

Ibland går dagarna bara på rutin, man göra samma saker, man äter samma typ av mat, man kollar på samma skit program och man skriver med samma människor. Det är inte först som någon kommer in och skakar om ens vardag som man börjar tänka efter. Som en bomb. Vad är det jag håller på med? vad vill jag och vart är jag påväg? Jag har under många år haft obesvarade frågor som jag nu börjar få klart för mig. Börjar få en förklaring till varför saker och ting är som de är. Att leva under ovisshet och aldrig få svar på sina frågor är nog det jobbigaste som finns. Men u börjar jag få svar och det känns skönt. Som en trygghet i sig.

Att våga älska är starkt men att kunna förlåta är ännu starkare.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback