dags för nattmössan.

Förstår inte varför jag alltid får typ ångest och blir orolig när det gäller att visa sina kunskaper i grupp och framförallt framför läraren= Jag har insett att jag hatar seminarium. Har tänkt på hur det skulle va att hoppa av skolan, ( inte för att jag ska det men ändå!) Jag tycker det var riktigt skönt när jag jobbade ett halvår efter gymnasiet, bara jobba slippa plugga och tänka på allt sånt där skit. Men nu sitter jag här igen, bara att bita i det sura äpplet. Jag brukar vara en sån som ger upp när det blir för jobbigt men detta ska jag klara! Jag ska bli något, jag ska få en framtid som jag kan skratta mig lycklig över. Jag vill komma framåt och inte trampa på samma plätt hela livet. I CAN DO IT :D

Nu ska jag sova och hoppas på en bra sömn :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Du kommer att fixa det här, långa nerförsbackar går man på ibland på sin promenad då får man försöka att vila och andas för att ta sats och gå uppför tills man når toppen. Puss och kram

2011-03-07 @ 23:26:53
Postat av: Anonym

<3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback