woho för tentafest.

Igår hade vi våran första, skriftliga salstenta och det kändes ganska så bra faktiskt. Kör klackarna i taket om jag får godkänt vilket jag hoppas innerligt på. orkar inte ha en börda på axlarna hela sommaren. Iallafall så hade vi en lite fest igår för att fira att tentan var över och det blev riktigt roligt faktiskt! vi blev väl runt 15 pers och vi avslutade kvällen med Harrys. Dock var det bara några outsiders förutom oss ute en torsdagkväll men det var kul ändå :D Vaknade kvart i 13 idag så en riktig sovmorgon, kändes att det behövdes haha. De ringde även från hemtjänsten och jag ska få jobba imorgon och på söndagkväll. Måste tjäna ihop lite pengar känner jag, länge sen som jag jobbade nu känns det som :P

Det är bara fredag men det känns som en typisk bakissöndag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback