God morgon!

Har varit vaken sen halv 7, nu är målarn/tapetserarn här och jag känner lukten av tapetlim :) Äntligen kommer jag få ett snyggt sovrum! :) Känns som att öppna ännu ett kapitel i mitt liv, eller inte haha Mer som att öppna ännu ett rum ;).Eftersom jag var tvungen att gå upp så jävla tidigt idag så är jag galet trött och jag ska inte möta emelie först om en halv timma. Vi ska hem till Tammy i klassen och skriva klart grupparbetet till seminariumena vi har 3 och 8 maj :(

Sen är skiten över, den här kursen är så otroligt tråkig och det tycker nog resterande av klassen oxå. En del kurser som vi har känns så otroligt meningslösa!

Sitter och kollar på Vakna med The Voice!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback