Housewife!

När man har nagon att laga mat till och som verkligen uppskattar det blir det en helt annan sak och superkul att laga mat! Iofs det har jag nog mer eller mindre alltid tyckt, dock inte att endast laga till sig själv. Som sagt sa är claudio pa jobbet sa jag hade tänk att passa pa att göra en liten lyxmaltid som han nog kommer uppskatta till tusen!
Först till förrätt har jag gjort en tomat och mozarellasallad med pesto, balsamvinäger och olivolja över och till det nybakta scones till! Till varmrätt sa blir det hemgjorda pannbiffar med hasselbackspotatis och vitlökssmör :)
Hoppas han blir glad :)
Han kommer hem straxt efter 8 sa ska slänge i potatisen och börja förbereda runt halv 8 tänkte jag. En sen middag idag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback