Inredning på god väg:)

Det är så jobbigt tycker jag när man vill inreda ett nytt rum för man vill helst att det ska se ut som man önskar , på en gång. För mig är det svårt pga att pengarna i min tomma plånbok ställer till det för mig haha men har fixat lite saker iallafall. Idag köpte jag ett till nattdulsbord till andra sidan och tre kuddar till sängen från indiska, väldigt fina:) 99:- styck. Dock passar inte överkastet in till detta rum, vill ha ett cremevitt eller helvitt överkast:) igår beställde jag gardiner från jotex, plommonlila. Såg fina ut på bilen så får hoppas att de ser lika dana ut i verkligheten. Gardiner i ett tycker jag är som pricken över i:et. Gör rummet mer eller mindre komplett. Nu fattas bara en fin tavla, hyllor och lite växter typ


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback