Ledsen tjej

Har aldrig haft såhär blandade känslor över att komma hem till sverige detta avlånga land, det var med gråten i halsen och i ögonen som jag lämnade babe i basel och det har inte försvunnit än. Varje gång blir tuffare och speciellt med tanke på att vi har spenderat så mkt tid ihop nu så man har liksom vant sig och kommit in i hans vardag och livet i schweiz. Varje gång jag måste säga hejdå går en liten bit av mig sönder och jag måste klistra ihop det gång på gång. Visst det blir bättre och det handlar om att ställa om sig och vänja sig men jag trivs för bra där borta så det är inte klokt!

Nu sitter jag på arlanda express och ska försöka hinna med tåget till äckeltuna som går vid fem i fem. Får se hur det känns att komma hem, får se om blommorna lever och om jag har fått runmet tapetserat som de lovade mig. Spännande...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback