PJUH, time to breath!

GUD i helvete vad trött jag är! Har varit vaken sen kvart i 6, cyklade till jobbet, jobbade till 12, mötte upp lillebror vid tågstationen sen åkte jag och handlade inför middagen jag gjorde, bakat bullar har jag även gjort och känt mig allmänt husmorlig (mitt egna ord ;) )

Jag lagade oxrullader (av per moberg) och potatis och sås till det. GUD så gott och jag är riktigt stolt över att jag faktiskt kan laga riktigt god mat när jag väl vill och har tid :)! Alla tyckte att det smakade bra och då är jag nöjd. Sitter som en klubbad säl i soffan just nu och orkar inte lyfta ett finger. Man känner sig inte trött när man håller på och stressar runt i köket och har fullt fokus på maten men när man väl sätter sig ner så är det som att sticka hål på ballongen, all luft och energi försvinner. Jag behöver plugga och jag börjar få ångest inför tentan... Hur ska jag orka, det är frågan och framför allt, vart har min motivation som jag trodde jag hade tagit vägen? Orkar inte ens träna speciellt mkt längre som jag tyckte va så kul förut... :/

Saknar min man så att jag spricker och det kan bli väldigt ensamt ibland... Aja, nu ska jag inte böla mer, dags att ta tag i pluggandet!! Ha en trevlig helg på er alla :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback