världen är allt bra liten

Hej igen! kom nyss hem fran stan och lunch med babe da han hade en timmas rast, han har ett mördarpass pa jobbet idag. 7-20... sa är ensam hela dagen typ, men det gör mig inte sa värst mkt... Tänkte laga till en middag tills hans kommer hem. Hackelbackspotatis, pannbiff och mozarellasallad med tomater :) hoppas att det faller honom i smaken.
Det roligaste idag var fan när det kom fram en kille till oss pa stan och började prata om att han och nagra kompisar var pa en roadtrip runt om i europa och att han var fran SVERIGE ahha jag med sa jag och vi började prata lite och han berättade för oss pa engelska vad han gjorde i schweiz, basel, och att han säljer paskägg som är gjorda i slovakien för att kunna ta sig vidare etc.. Dock köpte vi inga ägg för de var grymt dyra, lever pa minumun just nu sa 20 CHF vad lite för mkt... Typ 180 svenska kronor för ett paskagg...
Vad händer annars da? Jo jag ska försöka ta tag i pluggandet lite, kanske ga en promenad vi far se... Basel är sa otroligt vackert just nu, var och sommartid är underbart! Claudio bor precis bredvid en park sa pa sommaren och öven nu är det fullt med folk som grillar, spelar boll, solar etc. Riktig sommarkänsla här verkligen...
Imorgon ska vi ut och käka med tva av claudios kompisar pa en grekisk restaurang, vitlök och tzastiki, jummi!! :D haha
Nu ska jag fortsätta med mitt och ta nagot att äta! :) hejsalänge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback