Godkväll och Godnatt.

Nyduschat, skönt. Sitter i soffan med turban på huvuder och funderar över om jag ska föna håret eller om jag ska gå och lägga mig med blött hår och vakna upp som en efterbliven... Får se vad jag gör, lutar åt det sistnämnda.
Dagen idag då. Jo Cindy kom som sagt förut och åkte hem för typ 1.5 timme sen. Vi började med att gå en promenad på cirka en timme på förmiddagen, sen lagade vi mat, lekte med kattungarna och kollade film, och en hel del prat därimellan såklart. Känns skönt att ha lite kvalitetstid med syskonen, synd dock att det inte blir så ofta... Imorgon är det jobb mellan 7-14, sen hade jag tänkt gå till Friskis men med tanke på att de har cp-sommartider och typ aldrig har öppet så får jag väl ge mig ut och springa imorgon istl. Ska springa milen med Sara och Monika igen på tisdag så måste träna lite, ska ha bättre tid än sist! :) Så kanske kör, 7.5 imorgon eller ökar tempot rejält på 5,3:an bara. Får se vad jag känner för :)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback