Lost.

Vart är motivationen, vart är orken och vart är matlusten?
En del dagar är bättre än andra ofc, det vet jag om, men jag börjar fundera på när de där bra dagarna ska knacka på dörren...Jobbat idag, sen idrekt till sjukhuset för att hälsa på pappa och åkte hem mellan uppehållet och össkurarna som hållt på helt jävla dan, vart är detta land på väg egentligen?!?! Sen kom en supermysig familj och kollade på Hope och Gloria och blev fast och tog med sig ytterligare två medlemmar hem! Dröjer inte länge innan jag får in ytterligare katter säkert men nu får kattungarna iallafall springa runt fritt i hela lgh vilket de verkar uppskatte, skit var de busar omkring. Igår så skulle jag prova om det funkade att ha dem i sovrummet så slipper de känna sig så ensamna under natten men det slutade med att de var i mitt hår och krafsade, kurrade i öronen, skulle klättra och fara så jag fick ta ut dem haha. Men nu har de iallafall hela lgh att springa runt i så de klarar sig nog...
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, förberede för kvällen och sätta mig i soffan och kolla lite på tv, vilket jag egentligen inte har ro till, kollar nästan aldrig på tv längre. Kanske poppar lite popcorn, vem vet! :) Imorgon är det jobb till kl 14 och sen kör jag samma visa igen. Imorgon kommer det en spekulant till en utav kattungarna :)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback