Bakisdag hejhej

Mår som man förtjänar kan jag bara säga men det var riktigt trevligt igår. Blev en heeeeeel del dricka för min del men det blir väl så om det är gratis;) ett stort cred till hur han hade ordnat med allt och för att likna ett beachparty så var det jäkligt bra gjort.

Idag som sagt är det min sista dag här innan jag åker hem imorgon vid 10... Vi har en bakis-mysa-käka pizzadag dag. Men han kommer ju på fredag så jag är inte allt för ledsen:)

Har fått reda på min praktilplats nu och jag ska vara på iva och bb/gyn! Riktigt spännande. Dock måste jag pendla till nyköping 8 veckor men det får lösa sig då, nu ska jag ta vara på sommaren och ledigheten (bortsätt från jobb som en gnu) hörs imorgon på hemmaPlan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback