Fit for beach 2012

Vet inte hur många gånger som jag har sagt detta i samband med att sommaren börjar närma sig på riktigt och man vill ha den där kroppen man bara vågar drömma om. Men satt och kollade lite på olika träningsbloggar förut och ingenting är omöjligt. Vill man så kan man, och jag vill ha den där beachkroppen jag alltid drömt om, irri att jag blev sjuk just denna helgen då. Blir att träna gärnet när jag är i schweiz, Claudio ska ändå plugga ganska så mkt inför sin tenta den 22 så jag har all tid i världe. Jag ska bli fit, jag ska jag SKA :)!


Kan dom så kan väl jag right?;) haha, nej detta är inte det resultaten jag strävar efter, lite fööör mkt muskler, men fast och slim skare va!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback