Hemma i Bettna

Sitter hemma hos familjen, ganska så skönt faktiskt. Imorgon åker jag hem igen och då kommer min stress börja :P Måste packa, städa hela lgh, tvätta kläder och se till att jag får med mig allting, Måste även till classes för att köpa en våg. Har en tendens att packa på tok för mycket! men men man vill ju har nått för varje tillfälle ;)

Igår var även en supertrevlig dag! Kenny, Therese och sötaste anton kom över och stannade på middag och nattfika! Hör och häpna! Jag ska bli gudmor åt den lilla krabaten :)! vad glad jag blev och det ska bli riktigt kul :)

Han somnade i mitt knä och vi bytte blöja på honom, trodde det var lika lätt som på gamlingar men ack så fel jag hade, det är inte lätt på en bebis som är skör, liten och sprattlar som en fisk :) haha

Nej nu ska jag fixa iordning mig, krypa till sängs och imorgon är det voffeldagen! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback