usch för denna dag!

Ligger nerbäddad i soffan, grr vad kallt det ska va idag då, vädergudarna hade lovat mig 11 grader och sol!
vaknade sista gången vid kvart i 11 och var glad över att jag för första gången på två veckor lyckats sova längre än till kl 8! woho. Tog på min träningskläderna och gav mig ut den vanliga rundan på 30 min! skönt som fan men var segare i dag än vanligt, har även huvudverk och ont i ryggen... Sen blev det en skönt dusch och en stadig frukost!

Igår var en rolig kväll med missförsånd och feltolkningar, älskar verkligen sådant! håller ni inte med?



är det såhär det är eller tvärtom? jag tycker det är tvärt om, killar säger en sak men menar en annan, vi tjejer, iallafall jag vill ha raka svar!

Idag blir det plugg hela dagen, och sen får vi se vart kvällen leder oss! trevlig lördag

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback