läänge sen sist

fan det var ett tag sne man satt här och pilla på tagentbordet aha som man brukar säga vettu :P
idag har jag inte gjort så mkt mest chillat som vanligt :) ahah men jag har gjort en god gärning : jag har vart i flen och jobbat extra så mina lacoste skor e helt gröna XD  klippte gräset ahha men det gör inge ahha för vell köpa nya skor snart :P
åhhh behöver kliippppppa mig snart men ändå inte liksom ....jag håller som sagt på att spara ut låångt hår nu :P ahah men det kommer nog dröja ett jävla  tag..... men imorgon så är det tillbaka till skolan som gäller och snart äre soooooomar yeyeye fan vad jag längar efter värmen och alla heta stunder :P ahahha men men nu tror jag tamefan att det börjar göra i hop sig lite här nu va....ska dra mig tillbaka till sängen och soooova :;) pusspuss

cíao

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback