10 min = 40 min,

ja man säger ju att det är bra att hoppa 10 min på studsmatta efter det motsvarar 40 min att springa. givetvis är dte säkert bättre att hoppa längre :P jag var ute ett tag inna jag kom hem och hoppade, verklige skoj,
men det som är synd är att man tröttnar så jävla fort, förra sommaren hoppade jag kanske 4 ggr på hela lovet liksom?
men det ska bli ändring på det, det ska bli en av mina dagliga rutiner :P haha
nu sitter jag och försöker skriva samhället och det går verkligen åt helvete, fastnar på varenda sak :/ nån som jag HJÄLPA MIG???!!

jaja det är ju imorgon som det ska redovisas så vi får se hur bra det blir,

hare puss

Kommentarer
Postat av: sophie

ha en skön dag ! kram S

2008-04-22 @ 18:18:43
Postat av: Malin

Jag kommer bara inte redovisa imorgon! Det går inte, det är fysiskt omöjligt!!

Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 23:43:27
URL: http://www.jessi.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback