att köpa, vs inte köpa ut?

borde tonåringar få langa till varandra?, varför tycker föräldrarna att det är sån big deal liksom? de var minst lika crazy när de var i tonåren, (?) eller är det bara jag som tror så? det är vell bättre att man går till nån som man känner och litar på en till en främmande kille/gubbe som man inte ens vet namnet på...  hmmm en allvarlig fråga det där? kanske jag ska ta upp på sammhällsakunskapen nu i samband med att vi har brott och straff?? vem vet

 idag så bestämde jag mig för att ha en icke pluggdag och det var ljuvligt! snacka om att man kan behöva känna sig ledig ibland, även om det innebar att vi skulle gratta överallt runt om huset med det kankse det var värt? hällre det än att plugga tills man bliur psykstörd....

men men nu ska jag sova och se fram emot morgondagen.pusspouspspsu


Kommentarer
Postat av: Ewie

de vuxna har väl mognat till och insett att det inte är bra :) that's why

Postat av: mirre

haha?
jo för att ungdomar ska inte dricka?

2008-04-18 @ 15:42:09
URL: http://mirr.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback