finally

just nu känner jag mig jävligt lycklig om jag ska vara ärlig. det är ingenting som bekymrar mig, vilket dte ofta annars kan vara, inget stort, men alltid något.
man kan ju inte bortse från alla läxor pch prov men det orkar jag inte hänga upp mig på. bara att beta av ett prov i taget så bli det bra sen. igår kväll vid 10 typ så satt vi hemma och fika cindys underbart goda hallontårta ,hur jkävla god som helst haha. ska göra den hos mamma och pappa oxå :P hahah

har pluggat SH hela morgonen nu och jag känner att det sitter. Det mesta i allafall. hoppas det går bra den här gången om man jämnför med tidigare prov :S

idag så ska jag måla när jag kommer hem. kul? noppe men det måste göras. väntar på att SH ska börja så att man kan få det där jävla provet gjort nån gång så att man kan gå och äta, jag är HUNGRIG :O

hörs senare puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback