hejhopp

nu sitter jag och har SH, ska skriva en liten uppsats om valfritt brott och jag har valt sexuella övergrepp mot barn. hatar peddisar! jävla äckliga människor det finns, ha sex med små barn. de måsta inte ha alla hästar hemma i det stallet! så håll koll på alla gubbar som går runt på stan och försöker se snälla och trevliga , de är fula!

idag så ska jag ha mn sista innebandy träning för säsongen, vi ska börja spela fotboll sen tror jag. det ska bli skoj :)
hoppas det blir god mat idag för jag ä utsvulten ! ;)
hörs sen


Kommentarer
Postat av: Staffan Hansson

väldigt aktivt ämne nu med 42 åringen som åkte fast.

Postat av: Malin

Mer pedofiler på gatorna!...noooot

2008-04-16 @ 10:31:11
URL: http://malinforsblom.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback