datan lagad, tillbax igen!

idag kom den efterlängtade datorn tillbaka igen efter en veckas lagning typ, det var nått virus på den osv.. men nu kan jag äntligen börja blogga igen :)

så vad har ni för er? just nu sitter jag och dricker en varm kopp te, har tagit ett bad nyss, skönt som faen!!
imorgon blire storstädning innan helgen, sen kommer kim på eftermiddagen :) sen på lördagen så ska vi ha kräftskiva.
jag hatar dock kräftor men det är kul att skala så det blir vell mitt jobb antar jag hehe

asså fattar ni att det bara är en vecka kvar drygt innan vi börjar iskolan igen!! jag  orkar verkligen inte, börja plugga igen och den här terminen seriöst, måste verkligen plugga upp betygen! men men ,

vi hörs senare puss hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback