godkväll!

hej mina älsklingar! har ni saknat mig? haha nej inte direkt va, men jag vill bara klaga lite ang skolan, jag kommer aldrig orka gå till skolan på måndag, speciellt i 2:an så kommer allt bli sååå mkt jobbigare!

Mina kurser som jag bla kommer att läsa:
matte c+d+(e)
kemi a+b
fysik a+b
biologi a+b
naturkunskap b
svenska b+engelska b ( tror jag )
trafikkunskap
idrott
och sen säkert en massa annat skit som jag inte kommer på just nu!
men i vilket fall så kommer jga döööö
nån som har har några bra pluggtips som man kan nyttja när det väl gäller??

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack!

jasså, varför har du inte dom kvar då? har du någon häst i nu-läget?

Postat av: MAdde

alltså, så jävla onödigt med naturkunskap B, vi läser ju ändå kemi, fysik och biologi A, och om du har läst på vad som krävs för att söka till utbildningar så brukar det stå just; Naturkunskap B eller kemi, fysik & biologi A. ONÖÖÖDIGT!

2008-08-22 @ 08:25:59

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback