är det nått fel på att sjunga på stan?

De människorna som känner mig vet att jag är en sångfågel, sjunger vekrligen överallt, ahha jag är beroende typ :P ahaha nej så illa är det nog inte men jag gillar det helt enkelt!

När jag gick hem från stan idag till kim, så var det ganska mörkt och jag är då väldigt mörkrädd, och då passar det ju utmärkt att göra vadå? JO SJUNGA! :) hahah ni tycker säkert att jag är lite mobbad ahah men jag tycker verkligen att det blir mindre läskigt då, för man tänker inte så nått annat så, man stressar inte upp sig liksom :)

idag så har jag solat! :) det var feting skönt, och förresten jag och corris och madde kanske ska sjunga på lucia! om jag vågar! ahha vi hörs imorgon pussar

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hej, fin blogg du har!

Haft en bra onsdag ?

Postat av: B L O N D i N A

SV: Mjoo den tanken har slagit mig med, så de lutar att bli brunett :/

2008-12-04 @ 11:37:48
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: malin

jag solade igår. hihi. och snälla du, kan du rösta på mig malin i glamour.se/bloggduellen

2008-12-04 @ 11:43:40
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback