busschaufförerna är puckade!

Jag har tänk på en sak, att de senaste 2 veckorna, nästan varje dag så glömmer de att stanna vid en hållplats och alla blir lika glada varje gång (?) Kan de inte köra eller? de borde sluta sitta och dagdrömma om massa annat skit! eller har jag inte rätt??

Idag så har skoldagen varit låååång! helt slut är jag, även om jag sov typ 9 timmar i natt så känner jag mig helt färdig när jag kommer hem från skolan! Ska det behöva vara så??? 

igår så bakade jag pepparkakor :) eheh och för första gången på länge så solade jag äntligen!!! :) så nu ska jag förbättra brännan ! haah

hahah den har bilden för förgylla hur kul jag kommer ha genom att sitta och plugga matte nu resterande av kvällen!!" :(



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback