klockan är snart 5!

Sitter fortfarande i skolan! kan ni förstå, klockan är snart 5 och jag ska snart gå till min buss, ta något att äta och lägga min i min sköna säng och plugga matte! visst låter det härligt hörrenini?? Nej inte direkt om jag själv så säga.
I morgon blir det en lång skoldag för mig, från klockan halv 9 till helv 5, som idag helt enkelt.
Jag har inte så mycket att tillägga i dagens inlägg eftersom jag inte egentligen har så överdrivet mycket tid att sitta här egentligen, men vad gör man? lite fritid måste man ju ha. Ska gå ner till bussen nu, vi får höras imorgon eftersom datorn fortfarande inte har kommit..
hare kanon puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på
www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-15 @ 20:45:47
URL: http://www.jessi.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback