vad ska man säga?

Idag så har jag verkligen en sån där jagvetintevadjagskaskrivasåbloggenärtråkig-dag, det beror nog på att jag är så nära atr förfalla vad det gäller skolan och vissa andra saker, allt känns så meningslöst och det är bara här som jag verkligen kan skriva av mig och klaga lite, det känns faktiskt bättre, känner ni inte igen er?

Egentligen så ska jag sitta på extramatten och vrååplugga inför matteprovet imorgon,men vet ni? JAG ORKAR INTE BRY MIG, ALLT KÄNNS OCH GÅR ANDÅ ÅT HELVETE ALLTING!

Jag har även tagit mig en stark funderare på vad det gäller att välja kurser sen till våren/trean. Vad får jag för nytta av att läsa kemi B fysik B matte D osv.... känns helt waste of time om jag får säga det s själv...

nu har jag klagat färdigt, vad det gäller skolan. Håll utkik sen så kanske det dyker upp ett litet gladare inlägg! :) ska ju baka lussebullar sen med småsyskonen! avkopplande och förhoppningsvis roligt! puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback