loooooov

shit verkligen länge sen jag skrev här, man hinner liksom inte med allt. ska försöka  skriva när jag får tid :)

idag har jag inte gjort nått vettigt, vaknade klockan, 11, åt frukost. sen blev det bara jag och fanny kvar och sebbe, kvar. men han märks inte så mkt för han kollar bara på TV den tönten höhö
nje men jag och fanny bestämde oss för att baka, så de blev hallongrottor, smaskens :) de blev as goda fakitkst.
jag kände att jag var tvungen att göra nått vettigt så det blev en cyckeltur,

veckans aktiviteter:
# tisdag: fixa hemma på tomten,
# onsdag, åka till e-tuuna troligtvis, äta lunch, träffa pappa och gå på bio :)
# torsdag: vet inte riktigt, fixa hemma, tror jag plugga lite kanske?
# fredag: sthlm, träffa mormor
# lördag: hem från sthlm
# söndag: ja dagen innan skolan, då gör man inte mkt.

men jag behöver verkligen vila ut mig, nu lov i en vecka och sen bara att ta nya tag tills nästa lov,

syns puss hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback