uppdaderat

hur man än vrider och vänder på steken så fattar jag inte varför du gör som du gör, du förstör för dig, för han och för allla dina barn, jag är trött på allt, åhh vafan har du gett dig in på.
du fattar inte att jag är tillräckligt gamal för att faktiskt ta del av det här, jag mår faktiskt skti av att vara en del av just den här smörjan
det finns ingen som någonsin kan förstå, tro mig ingen gör.
jag försöker blicka framåt se ljuset i tunneln men du drar bara till mig varje gång. även fast jag inte pratat med dig på typ hur länge som helst så känner jag att du faktikst inte vet vad du gör, jag älskar dig trots alla odds du är fan min *****jag hatar det här, helvete. 


fitta, vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback