back on track

jag har precis kommit hem från en låång promenad till sjön, jag och cindy fick typ 7 km, det tycker jag är fett långt.. nu känner jag mig helt mörbultad... iallafall så håller vi på att laga middag, pastasallad med kyckling :) det är goottans det

som jag sa så kom mina syskon på besök förut, trodde inte att micke ( storebror ) skulle hänga med men det gjorde han.. det var trevligt...:) vi pratade lite allihopa och bestämde när och vart vi skulle ses, så jag ska åka upp till bror i strängnäs den 22 och slagga över och ha en heldag på stan.. kankse shoppa, gå på bio vem vet? det ska bli trevligt iallafall :)

imorgon blir det storstädning innan vi åker till dalarna på måndag och jag kommer inte kunna blogga på hela veckan men ni får stå ut hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback