det blev snyggt trots allt

nu är jag hemma från stan igen för alla som undrar, jag gick in i salongen, tog en kölapp och väntade.. sen blev det min tur och jag var faktiskt ganska nervös eftersom jag aldirg klippt mig där förut... men det blev bra iallafall :)

kan dock inte visa er eftersom våran kamera är helt fuckad OCH jag kan inte lägga in bilder från min telefon för det är oxå cp! snälla hjälp någon! :(

aja nu ska jag inte klaga.. ska träna på gymmet sen, idag blir det överkropp, bröst, axlar armar mm. pusss

Kommentarer
Postat av: Karina

Skönt att gå till frissan, jag gillar när de tvättar håret på en och masserar hårbotten. Nice. Jag går själv och funderar på hur jag ska göra med mitt hår, inte så lätt det där :) Ha det gott!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback