hemma igen

okey, nu ska jag försöka berätta vad jag har gjort de senaste två dagarna,. Jag gick upp kl 8 igår morse och fixa iordning mig för att sedan åka till strängnäs, sen när vi var framme så prata vi lite blabala, sen så väckte jag brorsan som låg och sov och sen så åkte vi in till stan, dock inte till e-tuna som det var bestämt från början utan vi åkte till stan i stängnäs och käka pizza och kollade runt, sne gick vi runtrunt och vänta på att bussen skulle gå om sisådär 3 timmar så vi gick pch köpte glass, glass hhe
sen när vi var hemma igen så kände jag att jag ville göra något så jag tog med mig de tre hundarna utan 12 som de har och gick 3 km ner till badet med dem så att de fick bada och svalka av sig, det tror jag att det tyckte avr rikitgt skönt eftersom de dök som värsta delfinerna, flatcoted retrivers brukar ju vara lika halv tokiga, haha,
men när de hade lekt av sig och när jag inte orkade kasta mer pinnar så gick vi hem igen och åt fläskpannkaka, och sen så kolla vi på en film. då var ´klockan godnatt, nämligen halv 12

idag så gick jag upp tidigt igen,.... vi skulle åka till e-tuna och hälsa på mamma och pappa, vi var där runt 10 och åkte hem 1.5 timme senare, vi var bara där medans torbjörn handlade. sen åkte vi hem och la oss vid sjön och stekte.
när vi kom på att vi inte hade tagit med oss vatten och bröjade att få ont i huvudet så åkte vi hem igen och drack och sen la vi oss på altanen,  sen blev kl 4 och vi skulle åka hem till mig och sen skulle lillesyrran åka med tillbaka hem till brorsan i strängnäs..  så nu sitter jag här och är så jävla grymt trött, blir ingen lång kväll ikväll vill jag tala om, imorgon blire upp tidigt igen och sen ligga och steka vid stranden.

hare bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback