tack för en trevlig helg!

hej hej, nu har jag kommit hem har inte bloggat på hela helgen och detta är anledningen till det:
i fredags så var det som sagt malmamarken, och kim kom till mig vid 3 typ, sen åkte vi in till flen hela familjen och käka pizza, det var så jävla varmt så jag blev proppmätt efter en halv barnpizza, helt sjukt...
sen så pkte vi in till marknaden, gick där, träffa folk kolla i stånden och sne kl 8 så var det dags för det som alla väntat på  EMD höhö, aja sen så åkte vi karuseller, träffa mer folk och sen kl 12 så begav vi oss hemåt..

LÖRDAG: jag och kim skulle hänga med hans familj ut på sjön till några bekanta till hans pappa, när vi väl var framme vid stationen så blev vi hämtade och sen åkte vi till båten där resten av familjen björnbakk stod redo för avgång :), när vi kom dit till båtbryggan så hade mathias ( kims lillebror ) fångat en gädda som sedan dog eftersom han hade den för länge på land ahh stackarn gädda...
jag fick oxå träffa kims äldsta bror för första gången, och han hade sin tjej med sig. Aja sen så åkte vi ut med båten dit vi skulle, vi låg och solade hela vägen dit i strålande sol :) kunde inte bli så mkt bättre eller vad säger ni?
när vi väl var framme efter 1.5 timme så badade vi, stället där vi avr på var jätte fint, egen brygga, trampolin och massa mer :)
sen kom vi hem på söndagen helt utslagna kl 10 typ. det var min helg :) riktigt treävligt :) vad har ni gjort? kram

Kommentarer
Postat av: Sojung

låter som att du ahr haft en trevlig helg:)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback