till havs

Helgen har jag tillbringat en del, dvs fre till lördagen på sjön med kim och hans familj! :) mysigt var det.-.. det regnade i nyköping där båten stod, men sen när vi kom ut till havs efter ca en timme så var det fint väder, och mot kvällen blev det klart och dagen efter var det strålande vatten och varmt som fan, medans det fortfarande var regn i stan haha.
på fredagskvällen så satt vi på berget och spela UNO och käka godis. Kims mamma gjorde en grymt god pastasallad och även om jag var mätt så tvinga mats, kims pappa i mig ännu mer, JAG TRODDE JAG SKULLE SPRICKA! haha men efter godiset så kändes det verkligen som om nått skulle komma upp igen.. men som tur var så hände inte det!

När klocken började närma sig sent och när myggen körde iväg oss så klarade vi inte av dom längre så vi gick och la oss.... eftersom alla inte fick plats i båten, eller jo egentligen gjorde vi det, men vi ville inte ligga och trängas med hans lillebrorsor, så vi slog upp ett tält.. det roliga med den saken var att det var på tok för litet, felkonstruerar och helt cp.. så där stod vi och försökte sätta upp tältet medans de andra stod och skratta åt oss, ehhe så kul hade de...
lyckades sova iallafall, förutom att kim rörde på sig stup i ett och typ rulla på mig så att jag var tvungen att lägga mig åt andra hållet för att kunna andas ahaha ....

sen på lördagen så skjutsa kim och mats in mig till stan så att jag kunde göra mig i ordning inför festen.

tack för en trevling båttur :) det måste vi göra om


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback