heeeeeeeelg! :)

nu är det äntligen helg, och jag slutade tidigt från jobbet,, eller inte tidigt utan kl 3 men det var skönt..
igår kväll så kädes det verkligen som att jag skulle avlida... mådde inte alls bra.. kände mig dålig..:(
imorse så kände jag hur jag var alldeles kallsvettig, hur fan ska jag orka idag tänkte jag... dagen kunde inte bli värre tänkte jag,, och det blev den inte heller :) eheh jag tog en ipren och sen blev det lite bättre... nu känner jag miog bättre förutom att jag har nysattacker då och då och att jag knappt kan prata ordentligt....

kom nyss hem från fleen... woho är typ aldrig där,, synket ställe, inget illa ment men jag tycker inte om det bara, iallafall vi åkte och käkaa pizza eftersom det avr visning på huset och vi var tvugna att åka iväg ett tag.. det var gott, har inte käkat pizza på hur länge som helst

imorgon ska vi in till hamnen i nyköping och kolla på motorcykeluppvisning och lite annat skit hha :P

ha en fortsatt bra kväll så hörs vi :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback