85 dagar kvar tills sommarlov

nu äre inte långt kvar, tydligen så ränkar man ner dagarna? haha det orkar inte jag,
imorgonbitti är första lektionen spanska, malin och min favvo :) NOT
ikväll så ska jag försöka gå och lägga mig tidigt, men det kommer inte gå så bra eftersom jag sov väldans länge idag, så jag får gå och lägga mig sent idag och vara trött imorgon, det äre värt på sista skoldagen...

fyfan vad jag längtar till sommaren nu, ska söka sommarjobb! måste verkligen ta tag i det nu innan det är försent som det var förra somamren då jag fick jobba hos en privatperson och så gräs (?)
haha det ska blir ändring på det nu så att man får lite stålar i fickan :P
<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyfan vad spanskan kommer gå piss! Ska du inte göra provet imorgon?
Vart ska du söka sommarjobb?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback