cpcpcpcpcp

just nu känner jag mig störd, trött och irreterad! först efetr skolan så skulle jag gå till badhuset för att simma, men när jag nästan är framme så: shit vart fan är paraplyt ( som inte är mitt! ) kollar runt, springer tillbaka och där ligger den pjuh! och sen när jag nästan är framma så känns det som om jag har gått fel så jag går in på en affär, typ nån bilracing affär och frågar närmaste vägen till badhuset, såklart så är det ju typ bara runt hörner ( pinsamt)! och när jag väl är framme så märker jag att jag har tappat min vante, men jag orkade inte bry mig hade redan gått hut långt som helst så jag pallade inte leta efter den..(!)
jaja sen när jag är där så glor det bara en massa snuskiga gubbar på mig :/
men jag hade lite ögongodis vid simmbasängen om man säger så^^ haah grymt snygga kroppar simmare har egenligen :P haha
men det var typ det enda bra på hela tiden för när jag ska gå hem igen, eller tillbaka till stationen så vet jag inte riktigt vart jag ska gå så jag bestämmer mig för att gå typ vis coop och runt så, ifall det var närmare, vilket det INTE VAR! så jag fortsätter gå och gå  och gå tills jag kommer till brannkärr och isaksdal!! ja men då har jag ju vart så jävla fucking smart så att jag har ju gått runt helt skiten, tog mig typ 40 min att komma till stationen istälelr för 15! ska fan aldrig gå nånstans ensam där jag inte hittar, helt stört! och inte blev det bättre när det var  SMOCK fullt i bussen, så jag fick nästan stå men jag satte mig på den enda lediga platsen typ, och bakom mig så satt det en äcklig liten kontig kille som bara glodde och typ lukta i mitt hår kändes det som (?) IDIOT!!!!!!!!
fan nu är jag iallafall hemma och inget mer hemskt har hänt, jag bryter vell benet i duschen eller nått,
nu ska jag gå och linda in mig i bandage hejsvejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback