glad påsk! :)

ja idag är det som sagt påskafton, jag har fått två påskägg, och jag har inte ätit upp dem än aha, nej ska spara dem tills ikväll. idag så ska vi hjälpas åt att måla spjälor till balkongen, jaja kul (?)


igår så var det en lugn kväll som bestod av tv, let´s dance, hjälp! och sedan numbers, jag tycker faktiskt att numbers, CIA och liknande sireier är hur bra som helst, men jag är så jävla chicken :/ ahaa jag vågar fan inte kolla själv. Man ska ha ngn att kolla med som man han krama handen av typ ;P haha


just nu är jag grymt jävla trött och jag orkar inte göra någonting,


imorse: (fanny) 

-gå upp nu! det är frukost och så har ni fått ägg av påskharen,

-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


imorgon så ska jag LÅSA dörren så jag kan få sovmorgon!,


för övrigt ha en bra påsk :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback