hur mkt skit pallar man med?

prov hit och prov dit, fattar inte lärarna att man vill göra ngt annat än att plugga hela lovet !!?? det verkar inte ha ngt medkänsla för hur mkt vi ungdomar lider nu för tiden....
ihelgen blir det inte att göra . var nyss inne på blondinbellas blogg och kollade lite, fattar inte att man kan tjäna så grymt mkt pengar på attt BLOGGA?? och hon är liksom bara 17 år! hon tjänar inte pengar utan PENGAR, liksom miljonbelopp! helt stört, . tänk att man kan tjäna på mkt på att egentligen göra en skitsak?, visst hon går på möten blababa fikar och fikar men hur jävla jobbigt kan det vara?

idag ska jag begrava mig i alla läxor när jag kommer hem , främst datakunskapen. på min begravning vill jag att ni är glada och spelar nån rolig låt byebye :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback