jamenvisst

jovisst, nu så har man gått och blivit sjuk oxå. eller sjuk kankse man inte ska säga, men jag börjar känna mig skolsjuk..de sista grafterna liksom, jag ska vara hemma från skolan för att jag inte känner mig bra, trött som satan.

idag på mentorstiden så hade vi ett litet snack om vad man kan välja på frilufsdagen torsdagen efetr lovet. och jags ka välja HUNDSPORT! kul va ?:) agillity, men min hund kommer bara springa iväg och knäppa sig med alla andra hundar
 


det var typ tre andra i min klass som skulle ta det, de andra skulle typ ha bäversaari`? haha kul
sitter och äter popcorn. kollade på gossipgirl förut, men det ha slutat nu börjar inte igen först i maj! :( faen

på torsdag så har vi spanska prov, eller jag som då fick IG på gramatiken måste göra om det, och det gör jag ju så gärna ( IRONIIIIIIII)

apropå ingenting, så idag på curlingen så fick jag reda på att en gubba ( nämner inget namn )
är typ peddo, han var rektor på en skola och fick en anmälan på sig och fick sparken :S lääsigt, han är typ varsta snuskot och typ tar en på höfterna och äcklar sig,
snart blire SM i curling I´m redyyyyyy
sorry malin att jag dissar dig imorgon, men jag måste vila upp mig en dag puusss :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback