kladdkaka;)

har en kladdkaka i ugnen och ska snart sätta in den andra, vi ska nämligen försöka sälja våran skoltidning i morgon och då måste man ju ha lite muta :) 20 kr, kom igen köööööööp. från kl halv 10 tills det tar sluut :)

jag har märkt att våra två katter är kontiga :) haha den ena äter inte kattmat över huvud taget och måste därför ha det som vi äter ( köttet asså )
och den andra har oxå börjat gå åt det hållet tror jag :P han åt inte kattmat men om jag la i lite hundfoder då jävlar t han minsann :p idiot
som sagt som jag berättade igår så har jag nu blivit blondin, dock inte så mkt som jag trodde men det blev bra iallafall, vill inte ha vitt som de flesta andra (!)
det gjorde ganska ont om jag får säga det själv, hade slingmössa på mig så jag såg ut som einstein ungefär, haha. idag vart det inge plugg som tur är!! kändes verkligen behövligt! :), lyckades flytta fram NO provet typ 3 veckor!,  men har ändå lite prov innan lovet, men det är sånt som man får ta :P??
ska ta ut kladdkakan nu och om du vill smaka en bit så kom och KÖÖÖÖÖP
hare bra så hörs vi :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback