lööööördag

vaknade för en stund sen, eller jag blev snarare väckt av fanny. för en gång skull på ett normalt sett och inte skrik och bank i dörren, tack!
idag ska vi hjälpas åt lite hemma, släpa ris från åkern...,

jag hade en jätte konstig dröm inatt, en dröm som jag kommer ihåg. annars så brykar jag alltid glömma bort den precis inna jag vaknar. jo det var såhär: jag, typ rikard, nahalie, antita och så var det några fler som jag dörmde om, vi alla var i en stuga nånstans. Här hemma men det var inte samma hus som vi bor i idag. det var elefanter och lejon och vildsvin. elefanterna var ganska hyggliga faktikst, till skillnad från vildvinen som typ försökte döda mig :( men jag kommer inte ihåg allt , mend et var nått sånt ) ahah

men nu ska jag gå ut, vi hörs puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback