nått att tänka på?

Jag särar på benen, älskar du mig nu?

om jag hade tagit av mig
min svartgrå randiga, halvt ihop zippade hoodie
& tagit på mig en push-up bh
under ett tajt rosa linne
så att du hade sett
varenda liten form av min kropp
& mina naturligt stora bröst

hade du hälsat på mig
när jag gick förbi?

om jag hade skrattat åt varje
obetydelsefulla ord du sa & sagt
åh, du är så himla söt..
efter varje gång
& kanske till&med smekt
ditt nackhår

hade du kramat om mig
så som du gör med de andra?

om jag skulle hålla med dig
& aldrig säga emot något du
någonsin sa

hade du tyckt att jag var
den bästa tjejen någonsin?

om jag hade bantat ner mig till
50 kilogram & tagit bort alla mina
muskler som tjejer tydligen inte ska ha
om jag hade sett ut som varenda
vilsen liten tjej i min ålder
i den här sorgligt patetiska generationen

hade du älskat mig då?

om jag hade gjort allt det
du ville att jag skulle göra
tagit bort allt som är jag

hade Jag älskat Mig då?

ska det verkligen behöva bli såhär?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback