onsdag

idag igen sitter jag i skolan och bloggar, har inget bättre för mig. siri och malin sitter och pluggagr ekonomi :(
var en sväng till sjukhuset imorse, skulle ta bodprov igen... sköterskan verkade tro att jag är värsta mesen eller nått, jag ha rliksom tagit blodprov hur många grr som helst och hon ba: slappna av, det är inte otäckt, snart över haha jaa det vet jag vell själv (?)!!
hur som helst efter det så gick jag upp till skolan igen för att ha spanska! hatar spanska så jävla mkt och jag och typ halva klasden ska byta till italienska i 2:an!, vi ska tydligen ha nått projekt i spanskan där vi ska skriva en liten uppsats som vi ska hålla inför HELA KLASSEN! fick oxå reda på resultatet på provet, G på hörövnigen, G på läs och IG på grmamtiken! ska göra om den nästa vecka. fatta liksom hur ska jag kunna hålla föredrag när det går såhär? cpcpcspanska!

har hål nu till kl halv 2dvs typ 1,5 timmar, jaja får vell försöka göra nått roligt hejsvejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback