orättvist

snart är det dags för skidresan med skolan som inte jag kan åka med på!, för jag har inte pengar, eller egentligen så är inte det så svårt att fixa, så jag skyller på det som anledning, vet egntligen inte varför jag INTE hänger med...men vi får då sluta, eller vara lediga de dagar de reser, så så illa är det inte,
jag fattar egentligen inte varför man bara får 1050 i studiebidrag, hallå? vi ´är ungdomar och pengarna räcker inte långt!, eller jag lyckas inte hålla dem så länge,så det måste jag fan bli bättre på, ska spara pengar nu. isommar så ska jag sommarjobba som fan så att jag får lite pengar att röra mig med, isommar ochi höst sen. nu har jag datakunskap som vanligt när jag bloggar iskolan... få se om vi får reda på proven som vi hade förra veckan,

hörs senare <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback