stört

min dag kan inte bli värre, somnade assent igår , vilket betyder att jag är grymt trött, hade spanska på morgonen som jag verkligen hatar mest av allt och sist men inte minst, MATTEPROV!, jag trodde faktiskt att jag skulle  klara det ganska bra, men nej det är ju klart, de gör det extra svårt bara för att jag har pluggat. fattade typ 4 första uppgifetrna sen gick det bara utför..
och i efetrmiddag så ska vi ha curling igen! nu ska jag bara vänta i två timmar tills bussen går till rosvalla, ska se om jag kan hitta malin , få se om vi tar en fika innan, det kan vara bra att dämpa ångesten över matteprovet lite(?)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tss, jag fattade inte ens de fyra första uppgifterna :/


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback